tisdag 19 augusti 2008

En liten önskan

Jag tänkte på det, ni som eventuellt är inne här och tittar, av misstag eller planerat, så vore det jättekul om ni hade lust att komma med någon liten kommentar ibland. Jag tror att det är två pers som visat livstecken sedan jag började i vintras, vilket i och för sig är bättre än inget men det är så mycket roligare att berätta när man vet att någon lyssnar.
Jag kommer såklart att fortsätta skriva ändå, men om ni får för er att komma med någon undran eller åsikt skulle jag tycka att det vore kul.

/Frej

2 kommentarer:

Historisk dräkt och hantverk sa...

För egen del känns det svårt att lämna några vettiga (och rättvisa) kommentarer kring hantverk och andra saker som man själv inte har ngn erfarenhet av. Har aldrig gjort en kniv i mitt liv, och har än så länge heller inte provat att slöjda i horn. Men det är naturligtvis snygga grejer du gör

Frej sa...

Jo det är klart, det kan jag ju förstå. Det är väl också anledningen till att jag inte kommenterat något av det du gör :)
Nog för att jag har sytt lite historiska kläder men du är bra mycket grundligare än mig där.
Kul att du har varit inne ändå.