söndag 24 augusti 2008

Igår förresten kom jag äntligen till skott och sålde den här kniven. Den har varit klar sedan i höstas men det har inte blivit av att jag pratat med de på Hantverkshuset ( http://www.hantverkshuset.com/ ) som jag sålde till förra året.
Det är allt en rätt underlig känsla att göra sig av med föremål som man har lagt ned en massa energi på att göra. Det är ju alltid något som djävlas under tillverkningen så man blir förbannad och har lust att kasta den i väggen, men samtidigt så känner man sig förbannat nöjd när den väl är klar.

2 kommentarer:

mumintrollen med stora hatten bakom granen sa...

bra gjort med fixandet här haha. jäääääääääääävla snygg drakkniven var. puss från alla i torsåker!

Frej sa...

Lite lättare att skriva nu kanske, hrm :) Förbannade omotiverade förinställningar.
Tack, det är en av de där första knivarna jag gjorde så den har jag behållit som minne. Eller som avskräckande exempel :)

Hälsa Torsåker