lördag 27 september 2008

Gravyr, nu i rörlig bild

Ja det här är ett litet test för att se om de kan vara något att prova fler gånger. Jag tror att det skall synas rätt bra vad jag håller på med även om det var svårt att få rätt vinkel på kameran. Egentligen borde jag ha den framför mig men det blir lite svårt att se då. För mig i alla fall.

Helst skulle jag vilja sitta och berätta under tiden men jag tror inte jag skulle få ur mig något vettigt eftersom jag är rätt koncentrerad på att skära rätt, så istället lade jag på ett utomordentligt passande litet soundtrack ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, är det inte Eyrglaf? Inte visste jag att du var hantverkare.

Hälsningar Stenfolket, världen är liten va?

Frej sa...

Haha! jovisst är det jag alltid.

Det faktum att jag har spelat konstnär, haft en handsydd cotehardie samt ett bälte med älghornssölja har inte gjort dig någe fundersam alltså? ;)