tisdag 18 november 2008

Humor

Ibland blir jag fundersam på mig själv måsta jag säga.
Svensk knivförening har på sin sida någonting de kallar för "veckans kniv" där knivmakare får skicka in bilder på alster, så kan det hända att de kommer med.
Senaste kniven var jag såpass nöjd med så jag skickade in en bild, men det är väl fyra veckor sedan nu och sedan dess har jag gått och varit lite småsur över att kniven ännu inte visats. Har med spänning tittat varje måndag ifall ifall, men inget.

Alldeles nyss kom jag på att jag inte tittat efter än den här veckan och tror ni inte på fan att den är med bara för det :)

http://www.svenskkniv.se/veckans_ny/indexvk.htm

Innebär väl inget stort erkännande direkt men det är mer som en kul grej.
Undrar varför bilden blivit kass, den jag skickade var bra.

Inga kommentarer: