torsdag 4 december 2008

Kam, Kam, Kam to the Sabbat...

Julkort till den som vet vilket band som gjorde den låten!
(Fusk beivras)


Såhär blev alltså kammen. Allt är färdigt förutom gravyren som jag skall sitta med i en varm soffa och ha en skållhet temugg ståendes bredvid (det är lite rått nu i snickarbon).
Jag fyller på med lite fler tankar om tillverkningen när den är helt klar, men jag kan väl ändå säga att jag blir nöjd med den. Ett förbannat pill har det varit och mycket tid har gått åt till att fundera över hur problem bäst skall lösas. Sådana beslut måste man såklart ta hela tiden men ofta går det ganska snabbt att se vad som är rätt väg att gå.
Det är väl en fråga om erfarenhet tror jag.


Det är rätt härlig tyngd i den faktiskt och den känns inte alls skör eller så. Horn verkar vara både hårdare och segare än man kanske tror.

6 kommentarer:

lena sa...

aha den är utfällbar det va coolt! hmmm black sabbath? :)

ps. jag kan antagligen inte komma in på lördag.jag ska in till stan men inte förrän sex.. så vi missar varandra tror jag! men snart är du ju här igen så då kan vi hänga. vi måste prata vett med sara och emma. de ska spela helt sjuka roller på lajvet haha! ds.

Frej sa...

Nä det är mest jag som lagt den så, man tar ut hela för att kamma sig.
Näpp! Sabbath är det inte, även om det är väldigt nära. Hihi

Nä det är ju inte långt kvar så det är lungt. Då kan jag se till att få i mig nån lunch istället på den timmen som blir över :)

spela?

Anonym sa...

Sjukare roller än vanligt, då alltså? Blir det inga forskarkolleger till oss?
Grymma öde. Fast utan konkurrens...

Förresten är kammen YPPERLIGT snygg.

-Höghatt

lena sa...

vi får väl se hur många som vill fortsätta med forskarna. men ingen har väl egentligen trivts så bra i våra roller tror jag. om vi ska vara forskare vill jag bli mer besatt, egen och knasig. som ni väderstenar ungefär :) haha. så som man ser en typisk forskare.

ja och de andra funderar på att joina en sekt vi alla kallar artariska kyrkan!!!

lycka till idag

hmm låten.. det kunde ha varit sabbath... väldigt nära? hmm... ja vet int!

Frej sa...

Nä jag håller med. Springa runt & leka kamera med bleck & pensel låter kul i teorin men funkar inte i praktiken. Som så mycket annat.

Black Widow hette de.
Från samma år som första Sabbath-skivan.
Ah! musikbotanisering.

Krikkan sa...

Skitfint!:)