tisdag 19 april 2011

Silent order of the purple orangemonster

Så, gladare. Haha fast varför måste det sluta med att man kör kniven i fingret innan man inser det är dags att göra kvällen och lägga sig?  :) Ofelbart tamejfan.
Jaja, första björksaven för året är inmundigad hur som helst och gamla mjölkkannan hänger fint på pinnen så istället för juice till frukost blir det sav. Ja, inte för att jag brukar dricka juice, men ändå.

 Det här bangrindsprojektet som av nån anledning tvingade sig in i skallen min i förra veckan tar små glädjeskutt framåt under dagarna och hittar på fanstyg helt på egen hand under nätterna. Jag vet så hemskt väl hur jag vill att den skall se ut som färdig men har ingen aning om ifall jag kan bända form och färg tillräckligt efter mitt tycke. Morgondagen ägnas åt att sitta och tälja fram de småperversa kurbitsfigurerna så får vi se sen hur mycket som hinner målas. Ååh jag vill verkligen att färgerna skall komma passa som jag tänkt!
!

2 kommentarer:

Kakan sa...

vilka härliga bilder! och vad fint det ser ut! :D sav i ett sånt fint glas, det kan ju inte vara något annat än hälsosamt. <3

Frej sa...

Får se om flaskan klarar sig nu..