tisdag 21 februari 2012

Inkik

Jobbar så jävla mycket nu för tiden och eftersom jag inte har någon vettig kamera för att kunna ta sjyssta hantverksfoton med så blir det liksom aldrig av att jag skriver något nu om dagarna. Har massor med tankar och reflektioner att dela med mig av men det kommer aldrig på pränt dumt nog. Tänker inte blogga nu heller men kollade in för att ändra lite i projektloggen och upptäckte då att det bara idag är ca 70 pers som varit inne å kikat här. Det är ju jättekul tamigfan och känns hedrande så jag hoppas snart kunna berätta om vad som ramlar ur händerna nuförtiden. Pratar slöjd hela dagarna med kompisarna här men det finns ju ett stort gäng av er som jag inte pratar med dagligen å det går förstås inte för sig att glömma vare sig er eller för den delen andra helt okända inkikare.

En stol som håller på att förfärdigas som inspiration av sydsvenska prakstolar och skall slutligen förses med halmsits och någon lämplig färg.
Mors sålänge!

2 kommentarer:

Dennis sa...

Måste säga att jag är väldigt imponerad av ditt hantverk. En sann inspiration!

Frej sa...

Tack det var snällt! :)